{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

اسامی نفرات برتر کنکور سراسری ۹۴

ثبت شده در: 1394/04/29 مشاهده: 58     دسته بندی: اخبار آموزش و پرورش

گاما: سازمان سنجش و آموزش کشور اسامی نفرات برتر گروه‌های ریاضی و فنی، علوم تجربی، هنر، زبان‌ها و انسانی را اعلام کرد.

به گزارش گاما سازمان سنجش کشور اسامی رتبه‌های برتر کنکور سراسری 94 را اعلام کرد.
نفرات برتر گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی

بنابر این گزارش پژمان شهبازی دستجرده از اصفهان، محمدرسول یزدیان از قم، وحید بالازاده مرشد از بابلسر، مهدی لطافتی از شیراز، امیر حسینی از شیراز، کیانوش عباسی از شمیرانات، محمدسعید مسیحا از یزد، سینا رنجکش‌زاده از ارومیه، کیمیا اسدی جوزانی از تهران، مسعود امیری کندبن از تهران رتبه‌های اول تا دهم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی را از آن خود کردند.
نفرات برتر گروه آزمایشی علوم تجربی

همچنین سارا همتی از تبریز، کیانا تدبیر واجارگاه از لنگرود، فائزه قائم‌دوست از زاهدان، مهران نعمتی‌زاده از یزد، احسان طاهری‌فرد از شیراز، عرفان طاهری‌فرد از شیراز، کیارش زارع از بیرجند، معین اعلا از نور، میثم فرج‌پور نیری از اردبیل، نیکان زرگرزاده از تهران به عنوان ده رتبه برتر گروه آزمایشی علوم تجربی شناخته شدند.
نفرات برتر گروه آزمایشی علوم انسانی

در گروه آ‌زمایشی علوم انسانی نیز علی کیانی نیستانکی از تهران، سیدابوالفضل میررضی از اصفهان، ابوالفضل مشیری از اصفهان، فائزه کرمی از تهران، کیان فرحزا از یزد، زینب صالحی دولابی از تهران، فاطمه غلامی از نجف‌آباد، صدف وفا از شیراز،  محمدرضا اقبالی زارچ از یزد و محمدرضا سلطانی علی‌آباد از یزد به عنوان نفرات برتر آزمون سراسری سال 94 در این گروه آزمایشی اعلام شدند.
نفرات برتر گروه آزمایشی هنر

همچنین آناهیتا هدایتی و المیرا آشفته از تهران و غزاله پژند از کرج به عنوان سه رتبه برتر گروه آزمایشی هنر اعلام شدند.
نفرات برتر گروه آزمایشی زبان خارجی

در گروه آزمایشی زبان خارجی نیز پویا همدانیان خوزانی از کاشان، یاسمین فروتنی از شیراز و زینب شیرزاد مقدم از شمیرانات به ترتیب به عنوان نفرات برتر در این گروه آزمایشی معرفی شدند.